Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
herkese kesinlikle katılıyorum bende 50 ytl ile girdim bu işe kendimede webmaster demiyorum dememde daha html i php yi asp yi bilşmiyorum ama onları örenmek için çalışıyorum şu an benim bir forum sitem var tamamen lak lak bu sitemden beklentimde yok ama sırf bu işleri webmasterliği örenmek için açtım zaten forumumu kendimi geliştirip tek bir konu üzerinde yoğunlaşıcam arkadaşım soruna gelince sitesi olan 1 milyon webmaster olan 50 kişi vardır.