ben ilk ödememi çek ile almıştım yaklaşık 140$ gibi bir ödemeden 70 ytl banka almıştı. hem de 1 ay sürmüştü parayı almam. çeki önce onaylatmak için amerika' ya gönderiyorlar sonra çek geri geliyor ,onay gelince hesaba yatırıyorlar.
hiç uğraşılmaz çekle. bence eft ye geç. eğer hesabın yoksa ödemelerini beklet, hesap açıp ekledikten sonra bekletmeyi kaldırırsın.