arkadaşlar 5 şubat civarı Aralıka ait çeki aldım ve gittim akbank a ve tanıdık memura çeki verdim tamam hallederiz dedi. Sonra aradan 20 gün geçti çek hala bozulmadı. adsense hesabıma gitiyom ödendi diyor bankaya soruyom bekliyoz gelmedi para diyor. nasıl iş anlamadım. arkadaşlar parayı ne zaman alırım kaç günde bozuluyo bu çekler? hala anlamadım