sanırım sözlerım yanlıs anlasılmıs.ben böyle bir site olmasından gayet memnunum.webmaster arkadaslarla bi ortamda bulusup konusmak her zaman güzeldir iyidir.basarıya bu sekılde gidilir.bi arkadas demıs kı cebınde sigara paran kalmasında gör.aha yukarda allah sahit cebımde emin ol sigara param bıle yok.benım dert yandıgım nokta su.konunun baslıgı ıle yazılan bi cok sey alakasız.elbet ödemeler hakkında sorulan sorular ve cevaplarda var.ama bi cok arkadas sırf mesaj sayısını arttırmak ıcın olayı uzatıyo.buda bi bilgi arayıp bulmak ısteyen arkadasları zorluyo.bi sürü sey okumak zorunda kalıyoruz saygılar