Aylık 10 ytl dememin sebebi hesaplarken link alan arkadaşlar için kolaylık olsun diye. Sonuçta 6 aylık ta reklam veren olabilir 1 yıllıkta. Hem mesajımda 3 aylığı 25 ytl diye bişey yazmadım. 3 x10= 30 saygılar