Atabey sen yanlış konuşmuşsun.Burda bir muhabbet ortamı doğmuşki herkes birbiri ile iyi bir ortam yapmış.Niye "13 Sayfa olmuş İş Çığırını Aşmış Dedinki" Bence Site Sahiplerini Bu Ortamda Böyle Buluşmaları çok güzel birşey.