arkadaslar yok olmuyo hic bir yerden dogru duzgun bi yardim alamadim var calismiyo var ama kurulumu bilmiyorum delircam kac gundur ugrasiyorum yeniden kursam 1 yada ayni db yi olustururum ama ugrasmak istemiyorum yardimci olurn lutfen ?*