Lisansım vardı ama sattım bu seferde İnvision board denemek istiyordum sanırım siz impexten bahsediyorsun bi bakıyım ben impex e saol başka çeviri yapabileceğim bi yol varmı varsa söylermisiniz arkadaşlar.