Mesut Dadas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar şuan sadece tasarım aşamasındayım
Dayanamadım direk jpeg dosyasını atıverdim.Hem merak etmeyin sitede kodlamada olucak o köşelerdeki butoncukları neyle yapcam sanıyonuz
hehe hadi bakalım bekliyoz mesut