Konu
Küşüsel :)
25-02-2007, 10:32:19
#6
Mesut Dadas
Üyeliği durduruldu
Arkadaşlar şuan sadece tasarım aşamasındayım
Dayanamadım direk jpeg dosyasını atıverdim.Hem merak etmeyin sitede kodlamada olucak o köşelerdeki butoncukları neyle yapcam sanıyonuz