template? site tasarimi, kodlari (phpBB haric) bana ait.

icerik önemli - ama türkcem zayif oldugundan kolay olmuyor.

su an seo derslerini hazirliyorum... adim adim seo nedir, nasil yapilir, nelere dikkat etmeli gibi konular...

daha sonra da foruma agirlik verecegim, ziyaretci ve kullanicilarin interaktifligi ile icerik ilerleyecek umarim... bakalim artik