Konu
Bugün banlandım 22 şubat :(
22-02-2007, 23:23:08
#16
byfobi
paranı büyük olasılıkla alacaksın 15 inden sonra banlananlar genelde zaten parayı alıyor..
Ama *Çerez* sitelerinde google görünce baya bir dumur oluyordum nasıl izin veriyor hayret görmüyor diye demekki görüyormuş.
Neyse bir daha dikkatli olursun