fakat aramızda sanki ispiyoncu var gibi çünkü gecenlerde bir konu açmıştım ve bir kaç kişi site ismini istemişti ve bende pm ile yollamıştım. içimden bir ses diyorki : o pm attığım kişilerden birisi şikayet etti :O