fiyat düşük mü?
arkadaşlar siz dediginiz fiyatlara iş bulabiliyor musunuz?
Lütfen şu anda elinizde iş olup olmadıgını söyler misiniz?
piyasada işveren yok.sizin bilginiz ne kadar degerli olursa olsun o bilgi işveren olmadıktan sonra para etmiyor.
para kazanmak isteyen adam bu işi 2 günde bitirir.ve parasını alır.
size sorarım google da bir tık fazladan kazanacagım diye kaç saat bilgisayar başındasınız ?ve kazancınız ne kadar?2 gunde 20 doları aşıyor mu?
ben birçok arkadaşımızın aşacagını hiç sanmıyorum.aşsa bile 3 ay bekliyorsun para gelecek.eft parası.çek bozdurma parası vs.zaten paranız yollarda heba oluyor.
Yani diyecegim üzgünüm piyasa düşük.

Ayrıca 5 sayfalık bir tasarımadada istedigim pek birşey yok.
bir e-mail formu,logo ve anasyafaya dikkat edip efor sarfetceksiniz.

Neyse tabi siz bilirsiniz...