elbet satın alır..bu arada satın alma ıstegı tamamen ımaj ıle alakalı olmalı.cunku herkes adsenseyı google adsense olarak algılar ılk olarak..ole bişi olmalı..
dedıgım gıbı elbet anlaşırlar.