Bunun sonuna ,yani başarılı mesajı çıkınca bize mail atan kişiye hazırladığımız mailii otomatik yollucak bi kod yazabilcek olan varmi(o sayfaya normal bi formmaili include ile bağlamaya çalıştım ama beceremedim)