Sonuç güzel de o tema 2 sene öncesinin, en iyisi ben arkadaşlara yazdırayım maili.

Yaa bu defa DMOZ sorun çıkardı, kıskanıyolar beni, canver yerine phpbbturkiye eklemişler, ben yeni başvuru yaptım, düzeltme değil. Of ya, google bile kıskanıyo beni :P