Konu
Aytuğu Uçurmuşlar :)
17-02-2007, 22:52:25
#22
H4k4nn
Aytug kardeşim geçmiş olsun mevzuyu acıklıga kavusturursan sevinicez.Olayi tüm r10 olarak merak ediyoruz.