Konu
Aytuğu Uçurmuşlar :)
17-02-2007, 22:38:49
#19
T3chn0
Misafir
leet adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
saho açıklarını kapatmıştı güya ama
hangi açığını kapatıcak ki hadi sql inj. kapandı diyelim , yok admin oluşturma şudur budur var her gün yenisi çıkıyor ki....