leet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
saho açıklarını kapatmıştı güya ama
hangi açığını kapatıcak ki hadi sql inj. kapandı diyelim , yok admin oluşturma şudur budur var her gün yenisi çıkıyor ki....