Arkadşlar kusura bakmayın daha ilk defa reklam alıyorum o yüzden adsense'ye cok yabancıyım ama
https://www.r10.net/ sayesinde sizlerle birşeyler ögrencegiz inş...
Diyecegim,adsense reklamlarını daha yeni aldım ve forumda gidip en ücra yere koysam olur mu.Ya da şöyle diyeyim,reklam kodlarını anasayafaya koyma zorunlugugum var mı?
Teşekkürler...