geçende (yaklaşık 6 ay oluyor ) cosmopolitan programında gösteriyordu
türkiyede bir ilde belediye başkanıyla graffiti yapan arkadaşlar anlaşmışlar
sokak duvarlarına graffiti yapıyorlardı hemde boya paralarını belediye karşılıyordu
aslında istanbulda da böyle bişi olsa süper olurdu