geçende (yaklaşık 6 ay oluyor ) cosmopolitan programında gösteriyordu

türkiyede bir ilde belediye başkanıyla graffiti yapan arkadaşlar anlaşmışlar

sokak duvarlarına graffiti yapıyorlardı hemde boya paralarını belediye karşılıyordu

aslında istanbulda da böyle bişi olsa süper olurdu