eğer bu site seninse gerçekten etiket yapmışsın. bahane bahane.
ama ben en çok bu site senin sevmediğin bir kişiye ait. biri banlatsın diye buraya yazmışsın.
başka bişey olamaz.
yok koçum yok. bu çocuk bu sitenin sahibi değil. zavallı adamın adsense hesabına sabotaj yapıyor. banlatacak çocuk cağızı.
Gangstamonu bilader. ıspatla sitenin sana ait olduğunu.
Ispatlayamadığın taktirde fesatlık yapmaktan r10'dan banlanmanı rica ediyorum.
"bahane bahane" - "biri banlatsın diye buraya yazmışsın." - "yok koçum yok. bu çocuk bu sitenin sahibi değil."
istersen artık konuşma ne yazdığınıda sana hatırlatacak değilim ben.