Arkadaşlar en ufak bir hit azaldıgında yada google botu 1hafta sitenize girmediginde

Sandbox a girdim demeyin.Çocuk oyuncagi sanki bot kafasına gore sizi sanbox a alıyor.

Yüzlerce yazı var forumda sandbox a girdiginizde ortalama 6ay gibi bir surede cikabilirsiniz diye siz nasıl olurda 1yılda 15defa sandbox a giriyorsunuz.Mantıklı şeyler yazın ya sandbox kelimesini de ne hale getirdiniz.Makaleleri okuyun sandbox a dusmemek icin bircok bilgi var.Düştüyseniz de cıkmak icin de yazılar var.