Konu
sanırım realist adseseden atılmış
19-11-2005, 04:15:57
#8
D_A_X
Misafir
evet reklamlar şimdi çıkıyor ama ben söylediğimde banlanmış gibiydi yeni bi hesapmıdır nedir