ben iyinette gördügüm ilk günlerde üye oldum 1 ay kadar siteme koydum sonra kaldırdım şimdi rekramları niye koymuyosun diye banlamasınlar

bir 5 sene kadar dişinizi sıkın arkadaşlar benim rekram sys ni kullanırsınız