"Artık bu ülkede TÜRKÜM demek suç oldu,Bir tavsiyem var arkadaşlar,bir FAN CLUB kuralım..Para toplayıp yabancı bir ülkeden frekans kiralayıp,öyle yayın yaptıralım....Dizimizide o kurdurduğumuz kanalda yayınlatalım...ROJ TV GİBİ....(vAY ATALARIM,VAY AZİZ ŞEHİTLERİM,RUHLARINIZ ŞAD OLSUN..BİLİYORUM ŞU ANDA KEMİKLERİNİZ SIZLIYOR....) "


Adam evinde kurtlar vadisi çekip yayınlayacak.