ilteris
Kesinlikle haklısın, ben bir çok defa Avrupa ülkelerine gittim, özellikle Almanya'da gördüğüm milliyetçilik karşısında şaşırdım kaldım... 5 yıldızlı otelde her şey Almanca idi.. Alışveriş için gittiğim bir mağazada İngilizce olarak sorduğum soruların cevapları Almanca idi...
Bizde ise yabancı bir dil bilenler sanki bu çoooooook çoook (ve ulaşılamaz) bir şeymiş gibi konuşmalarında Türkçe'den çok bildikleri yabancı dilde kelimeleri kullanmaya çalışıyorlar.
Aslında bilmedikleri şudur; ana diline tam olarak hakim olamayanlar yabancı bir dili de hakkıyla konuşamazlar...
Kimileri de yabancı bir dil bilmenin bir üstünlük olduğunu sanırlar ve bundan çıkar sağlamaya çalışırlar.... https://www.r10.net/forumda/36826-forum-hakkinda.html