Konu
Nedir bu rezalet ?
14-02-2007, 17:30:19
#6
izuner
mesajlarımı incelersiniz türkçeyi katleledenleri uyarma gereği hissi duymuşumdur . Soruyorum ? "yok" yerine "yoq" yerince havamı oluyor ya da gururlanıyormusunuz anlamadım gitti. gerçekten üzerinde durulması bir konu