mesajlarımı incelersiniz türkçeyi katleledenleri uyarma gereği hissi duymuşumdur . Soruyorum ? "yok" yerine "yoq" yerince havamı oluyor ya da gururlanıyormusunuz anlamadım gitti. gerçekten üzerinde durulması bir konu