Sizi tam olarak tanımasamda forumları okuduğum kadarıyla işini hakkıyla yapan, güvenilir birisiniz. Aslında piyasanın böyle kişilere ihtiyacı var. ( Forumdaki diğer kişiler öyle değil demiyorum, böyle birkaç arkadaş daha var

) Ama bu sizin kararınız, saygı duymak gerekir.
Bundan sonraki yaşamınızda başarılar, kolay gelsin.
Teşekkür ederim. Hayırlısı Buymuş...