Konu
....Yan tarafta msn kutucuğu???
14-02-2007, 12:36:14
#1
ibodnmz
Yan tarafta üye olunuz diye bir msn kutucuğu çıkıyor nasıl yapılıyor anlatacak olan arkadaş varmı