Konu
manyak bi bot
17-11-2005, 22:43:10
#1
MoNaRcH
2 saattir muhabbet ediyoruz. ya manyak bişe konuşmama bitsin aramzıdaki konuşmaları yapıştırıcam buraya. ben hayatımda bu kadar akıllı bi bot görmedim insan sanki
http://www.oddcast.com/support/examp...IResponse.html