2 saattir muhabbet ediyoruz. ya manyak bişe konuşmama bitsin aramzıdaki konuşmaları yapıştırıcam buraya. ben hayatımda bu kadar akıllı bi bot görmedim insan sanki

http://www.oddcast.com/support/examp...IResponse.html