Katreklamı bir dönem kullandım, sonra kaldırdım. Ancak bir önerim var, eğer gerçekleştirebilirlerse birçok WM katreklam kullanacaktır.

Katreklam reklam kutucuklarında çıkan reklamların sadece tam olarak üzerine geldiğinizde link aktif oluyor ve tıklanabiliyor, bunu google gibi yaparlarsa yani reklamın herhangi bir köşesine dahi gelinip tıklanabilir hale gelirse Tıklama oranları çok çok daha fazla artacaktır.

Katreklam, clickleri saymıyor! diye söylemlerde sona erecektir. Çünkü insanlar google kullandığı yere deneme amaçlı katreklam koyduklarında;

Aynı bölge google da : 400 click
Aynı bölge katreklamda : 200 click

Alıyorlar. Bu önerimi gerçekleştirirlerse, tüm WM lar ve RV ler memnun olacaktır.

Teşekkürler iyi çalışmalar