Konu
Nedir bu rezalet ?
14-02-2007, 00:17:24
#2
tuncay41
sana katılıyorum sahşen artık msn de veya chat programlarında kusen,olmuo,gidio gibi ni afedersiniz bi yerimizden harf ekleyip yada çıkartıp kelimelerde kullanmaya başladık şu an coluk cocuk bunları kullanıyo ama yinede büyük tehlike dil açısından