iletisim sayfasından cevap alabilirsin..msn kullanmıyor ama bazı host fırmaları gibi burnu havada biri degil..elinden geldigi kadar yadımcı oluyor..ben reseller almadım ama 1gb host aldım..simdiye kadar sorun yasamadım...almadan once butun sorularıma sabırla cevap verdi en kısa sürede