CYBEЯAY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ploop o cevabı o arkadaş deil radmin atmış bilgine
o cevabı zaten kisisel yazdım, o mesajına cevap olarak değil. benim toplistler hakkındaki görüsüm bellidir zaten.