Konu
Sonunda Banı yedik.
11-02-2007, 21:05:48
#51
zampir
Geçmiş olsun, her genç kızım başına gelir
Adsense harbiden cıvıttı, bir protesto yapmamız lazım aslında
Ama çok iyi bir sponsor lazım tabi