yerde adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
neden satmıyorsun iyi bi fiyata, gibi sazanca soru sorayım,
endişelenecek bişe de kalmaz satınca
cunku domaınım ıyı gelıstırıp rakıp olacam
bu arada zaten maıl gelelı 3,5 ay olmus