Skeleton adlı üyeden alıntı:
konu açılmışken resellerzoom kullananlar hangi paketi kullanıyorlar ? şu aylık 5$ olanı mı ? ve memnun musunuz hizmetten ? teşekkürler.
5 dolar olan paketi kullanıyordum.
daha önce server kiralamıştım
Buradaki hizmet daha güzel