Host şirketinden bir uyarı geldi.

Gelen uyarıda sitenin sayfasını yenilediğinde %50 cpu kullandığını yazmış.
Kullandığım script phpbb+importal (full mod) acaba hatalı kodlamadan dolayımı bunu yapıyor: sorunu nasıl çözebilirim arkadaslar yardım bekliyorum