Host şirketinden bir uyarı geldi.
Gelen uyarıda sitenin sayfasını yenilediğinde %50 cpu kullandığını yazmış.
Kullandığım script phpbb+importal (full mod) acaba hatalı kodlamadan dolayımı bunu yapıyor:

sorunu nasıl çözebilirim arkadaslar yardım bekliyorum