iyinet'te yazmış olduğum mesaj aynı şekilde c/p
Neden Türk'ler için script'i geliştirici kod yazılmıyorda Türk'lerin kullanıma kapatılmaya çalışılıyor? Niye Türk'ler elaleminin makinasını CPU'sunu şişiriyorda bir ingiliz şişirmiyor? Neden bir Türk adsenseden bu kadar sık banlanıyorda bir italyan banlanmıyor ve neden bir Türk emekleri ÇALARAK tasarımları kendi sitelerinde yayınlıyorlar neden bir ispanyol yayınlamıyor.. Bırakın artık bu tür şeyleri sizin yüzünüzden kullandığımız hizmetlerden destek alamaz duruma getirmeden bırakın!..