Konu
Türk olduğumdan utandım.
07-02-2007, 10:22:02
#7
deli dana
spamcı değilmiyiz?
ulen açılan konular bile "hangi konuda spam yapsam" diye açılıyor forumda doğru düzgün soru soran yok.