Konu
Türk olduğumdan utandım.
07-02-2007, 09:59:23
#5
karacoder
sen utanıyorsan amerikanlar ölsün.
Türk kendinden utanırsa vatandaş ne yapsın.
yazık sana utanma. Türk Yiğittir,Merttir