Yav arkadaşım sen böyle bir sebep için ırkından utanıyorsun o zaman amerika ve israil vatandaşları intihar etmeli. Kötünün, yanlış yapanın ırkı, rengi, soyu olmaz bu tarz başlıklar açarken dikkatli konuşalım kendimizi aşağılamaya hiç gerek yok sonuçta bu tarz şeyleri de biz gelişmiş ülkelerden öğrendik onlar da zamanında bu aşamaları geçirdiler net olayında.