BlackCode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
xml dosyasını ftp ye yükle ve oradan import et. tabi bu geçici bi çözüm. bu arada mesajların tümünü bold yazmak yasak düzeltmezsen banlanabilirsin.
ftp'ye yükledikten sonra nasıl import edebilirimki.foruma giris yapamıyorum

Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
.htaccess dosyasını at kurulumu bulduğun yerde vermeleri lazım
.htaccess diye bi dosya göremedim.Sanırım Aynı Şeyden Bahsetmiyoruz zointsseo 2.2.2 Var Elimde