xml dosyasını ftp ye yükle ve oradan import et. tabi bu geçici bi çözüm. bu arada mesajların tümünü bold yazmak yasak

düzeltmezsen banlanabilirsin.
ftp'ye yükledikten sonra nasıl import edebilirimki.foruma giris yapamıyorum
.htaccess dosyasını at kurulumu bulduğun yerde vermeleri lazım
.htaccess diye bi dosya göremedim.Sanırım Aynı Şeyden Bahsetmiyoruz

zointsseo 2.2.2 Var Elimde