forumlara konu açıp onu koymak anca çocuklar yapar çocukmusun sen yaşın kaç sizler yüzünden yabancılar bizlerin iplerini banlıyor böyle hile dolandırıcılık bırak bu işleri.
Bak benim agzımı bozdurma.Sanane lan benim yaşımdan

Ben orada belirtigim gibi kendi forumuma açıcam.Kimin yaşının kaç oldugunu ben çok iyi bilyorum.Nerde Hile Nerde Dolandırıcılık ? Bunlarıda açıklasana ?