Evet üye başına oldugunu biliyorum.Benim dedigim bana verdikleri url ve yaptıgım banneri kendi forumumda topic olarak yayınlasam ordan üye olanlar sayılırlar mı ?
Sayılır tabiki.Yalnız sorun teşkil etmemesi için forumun kurallara uygun olması gerekiyor.( ***** vb.. )