Mesut Dadas, Türkçe'yi katletmemeye özen göstermeni istirham ediyorum, lütfen!(please değil...)
Kardeş maksat ingilizce konuşmak değil sadece kalıplaşmıştır ''sorry,no,plese'' gibi kelimeler.Neyse daha faazla özen gösterirrim teşekküürler
Ayrıca konuyu dagıtmalım reklamlar halen dha çıkmıyor

Ne yapayım arkadaşlar google binasını mı basayım