zuhahaha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tabiki vbulletin
vbulletinmi şaka yapıyorsun herhalde scriptler arasında cpu ve ramin anasını en fazla ağlatan vbulletindir 3.5.x versiyonlarında 3.6.x ya göre daha az cpu ram kullanımı vardır smf ve mybb önerebilirim smf yi fazla beğenmiyorum mybb hem vbulletine benzerliği açısından hemde daha az cpu,ram harcaması yönünden tercih edilebilir