Malatyasporlu adlı üyeden alıntı:
Kavradım olayı sanırım sandbox'a girdim... Şöyle sorayım ne zaman çıkarım ?

baktim da sen zor çikarsin ordan
Nedense ben hiç dusmuyorum o kutuya ehehe