Konu
SATILIK; Siemens Notebook
03-02-2007, 12:12:07
#10
MR`maniac
Ekran 15 inch ve isinma gibi bir sorunum olmadi hic. 2 gün boy unca bile acik kaldigini biliyorum.. Bende zaten o rakama vermeyi düşünüyorum.